011- 3453  3451  ,   011- 910  110  20  

ایران

آدرس پستی : مازندران، بهشهر، خیابان امام خمینی (ره)، پاساژ قاسمیان، طبقه دوم، پلاک 35 - کد پستی 4851751884

رایانامه : info@sarirdata.ir

شماره واحـد شعـبه در ســاری : 3451 3453 -011

شماره دفتر مرکزی در بهشهر : 20 110 910 -011

خدمات مهندسی نرم افزار روناس با عنوان تجاری "سریردیتا"

خدمات مهندسی نرم افزار روناس با نام تجاری "سریردیتا" در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در استان مازندران و با هدف ارائه مشاوره و خدمات طراحی وب سایت با شعار خلاقیت ما، پیشرفت شما فعایت رسمی خود را آغاز نمود.
شروع غیر رسمی هیئت موسسین این مجموعه فناوری اطلاعات از سال ۱۳۸۶ بوده که خود را با عنوان گروه نرم افزاری روناس معرفی و خود این هیئت، دست اندر کار طراح وب سایت های سفارشی بودند که در جهت رفع نیاز های خود اقدام به اجاره سرور و راه اندازی سرور اختصاصی در خود مجموعه کردند.
اولین دفتر این مجموعه، در شهرستان بهشهر از استان مازندران افتتاح و با شروع دهه نود و گستردگی روزافزون تعداد مشتریان و نیاز به ایجاد شعبات و نمایندگی ها جهت پشتیبانی متمرکزتر امور نرم افزاری، ایجاد دفتر در مرکز استان یعنی شهر ساری در الویت قرار گرفت که در سال ۹۴ این مهم به انجام رسید.
همزمان با افتتاح دفتر جدید، یعنی از سال ۱۳۹۴ پس از گذشت فراز و نشیب های بسیار و با توجه به حسن اعتبار و اهداف مجموعه اقدام به راه اندازی وب سایت جدید با عنوان تجاری «سریر دیتا» شد و از تیر ماه ۹۴ تمامی خدمات حوزه میزبانی به این وب سایت انتقال یافت تا فعالیت های این مجموعه بر روی امور سرور، دامنه و میزبانی سایت نیز بصورت متمرکز و فراگیرتر انجام شود.

فرم تماس

قسمتهای ضروری*

چرا سریر دیتا؟

حضور سریردیتا از سال 1386 در بازار خدمات میزبانی وب و قرارگرفتن در جمع سرویس دهنده گان آغازین ایران از افتخارات این مجموعه میباشد. در سریردیتا شما به پشتوانه مجموعه شرکت های نرم افزار روناس، گارانتی بازگشت پول را دارید.
جای هیچ گونه نگرانی نیست، چنانچه مشکلی در سرویس ارائه شده مشاهده نمودید شما می توانید تا 7 روز پس از عقد قرارداد، درخواست فسخ و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید.

با ما در تماس باشید

دارای نماد اعتماد

نماد اعتماد

ورود به حساب کاربری

مرا بخاطر داشته باش